Lai sazinātos ar mums, Jūs varat izmantot šādas sociālo tīklu saziņas metodes vai arī aizpildot saziņas formu, pieteikt pakalpojumu online
Mēs pieņemam bezskaidras naudas norēķinums, klients veic apmaksu mūsu bankas kontā līgumā vai pasūtījuma veidlapā norādītajos termiņos.
Mēs pieņemam norēķinus arī skaidrā naudā, klients var veikt apmaksu mūsu birojā, noformējot pasūtījumu vai saņemot pasūtījumu.
Noformējot pasūtījumu, nepieciešams veikt avansa iemaksu. Atkarībā no līguma noteikumiem, avansa apmērs var būt no 40 līdz 70 procentiem no līguma kopējās summas.
Pasūtījums, atkarībā no sarežģītības pakāpes var tikt izpildīts gan nedēļas laikā, gan arī liela un sarežģīta pasūtījuma gadījumā aizņemt pat vairākus mēnešus.
Mēs sniedzam pakalpojumus visās Latvijas pilsētās un apdzīvotās vietās.
Jūs piesakat pakalpojumu, nosūtot nepieciešamo informāciju uz norādītajiem kontaktiem, mūsu speciālisti sazinās ar Jums, lai precizētu veicamo uzdevumu, izbrauc uz vietas, lai novērtētu situāciju dabā, sastāda veicamo darbu tāmi, saskaņo ar Jums termiņus un apmaksu, pēc apstiprināšanas un avansa iemaksas sanemšanas, veic ieplānotos darbus, nosūta Jums fotoatskaiti par paveiktajiem darbiem, Jūs veicat gala norēķinu.
Mēs dažkārt slēdzam pasūtījuma līgumu ar šādiem noteikumiem, pasūtītājs var norēķināties par pasūtījumu vaurākās daļās, arī pēc tam, kad pasaūtījums jau ir izpildīts. Parasti šādus noteiktumus atrunā individuāli.
Mēs garantējam, ka saņemtās preces atbilst sertificētajiem standartiem, kā arī saviem pakalpojumiem sniedzam kvalitātes garantiju saskanā ar LR likumdošanu.
Lai sazinātos ar mums, Jūs varat izmantot šādas sociālo tīklu saziņas metodes, vai arī aizpilodīt kontaktformu